لپ تاپ استوک یا لپ تاپ دست دوم بخریم
مجله آموزشی و تکنولوژی از موضوعات روز دنیا همراه با راهنمای خرید از محصولات آرایشی، لپ تاپ ، دکوراسیون، تلویزیون و...
لپ تاپ استوک یا لپ تاپ دست دوم بخریم
چهار شنبه 19 بهمن 1401 ساعت 8:40 | بازدید : 917 | نویسنده : هیمن | ( نظرات )

لپ تاپ استوک - لپ تاپ دست دوم 

laptopکاربرانی که بهدنبال لپتاپهای فوق قدرتمند برای اجرای گیم و تولید محتوای گرافیکی هستند، باید به سراغ لپ تاپ های راگ گیمینگ ایسوس بروند. بهترین لپ تاپ ایسوس را میتوان در میان این دسته بندی پیدا کنید. این لپ تاپ ها از قوی و قدرتمند ترین سخت افزار برخوردار هستند و می توانید برای انجام تمامی امور از آن ها استفاده کنید، بدون این که دچار مشکل پردازشی شوید. همچنین در مقایسه با سایر لپ تاپ ها ویژگیهای متفاوتی را در این لپ تاپ ها مشاهده خواهید کرد مانند داشتن نور RGB یا سیستم قدرتمند خنک کننده و… همچنین قویترین پردازندهها و کارت گرافیک نیز در این سری به کار میرود. در حال حاضر برند ایسوس لپ تاپهای متنوعی را بر اساس ویژگیهای سخت افزاری گوناگون روانهی بازار میکند. معمولا یکی از مهمترین فاکتورهایی که افراد در زمان خرید لپ تا به آن دقت میکنند، پردازندهی آن است. لپ تاپ ایسوس را میتوانید با پردازندهی Celeron تا Core i9 در بازار پیدا کنید که در ادامه در مورد برخی از محبوبترین لپ تاپ های این سری صحبت کردهایم.

 

laptopلپ تاپ یک کامپیوتر دارای باتری و جمعوجور است تا بتواند همهجا همراه شما باشد و برنامههای کاربردی شما را اجرا لپ تاپ اچ پی victus کند. امروزه لپ تاپ ها بهترین و پرطرفدارترین ابزارها برای انجام برنامههای جدی یا بازی به شمار میروند. آنها در خانه، جاده، محل کار یا دانشگاه همراه شما هستند. به همین دلایل، مهمترین اطلاعات اولیه و ضروری درباره خرید لپ تاپ و قیمت لپ تاپ و همچنین نکاتی کلی درباره این ابزارهای مفید را جمعآوری کردهایم. در صورتی که میخواهید در مورد لپ تاپ ها اطلاعاتی کسب کنید، ادامه توضیحات را حتما بخوانید. خرید لپ تاپ میتواند گیجکننده و گاهی بسیار دشوار باشد، مخصوصاً برای کسانی که اطلاعات کافی در این زمینه ندارند. لپ تاپ ها برای طیف گستردهای از کاربردها ساخته میشوند. پس طراحی سختافزار و ظاهر آنها متناسب با این کاربریها است. دانستن این تفاوتهای سختافزاری و ظاهری، هر چند به صورت خلاصه، مفید خواهد بود. به این ترتیب، هنگام خرید دچار سردرگمی زیادی نخواهید شد و میتوانید بهترین لپ تاپ را متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

راز لزبین فاش شد: لپ تاپ برای سکس عالی.

لپ تاپهای این شرکت از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردارند و در میان کاربران نیز به سرسختی و عمر طولانی معروف هستند. حال در زمان خرید لپ تاپ ایسوس به چه نکاتی توجه کنیم؟ نمایندگی ایسوس و محصولات آن چه شرکتی است؟ خرید لپ تاپ ایسوس asus از نمایندگی ایسوس با بهترین قیمت، ضمانت اصالت کالا و گارانتی اصلی و همچنین امکان مقایسه و مشاوره آنلاین در فروشگاه اینترنتی لوتوس. سری VivoBook از جمله سری لپ تاپهای اقتصادی و میانرده این شرکت تایوانی هستند، با خرید لپ تاپ ایسوس سری VivoBook شما میتوانید قدرت پردازشی مطلوب را در کنار طراحی جذاب و قیمتی رقابتی را شاهد باشید. VivoBook دسته بزرگی از لپتاپها از لپ تاپهای کوچک 11 اینچی تا لپ تاپهای با قابلیت تبدیل به تبلت را شامل میشود. لپ تاپهای سری Vivo Book Pro و Vivo Book S نیز دارای قدرت پردازش بالاتری هستند تا کاربرانی که به دنبال اجرای بازی یا انجام کارهای سبک گرافیکی هستند را نیز پوشش دهند.

  • پردازنده گرافیکی Intel UHD (بدون پردازنده گرافیکی مجزا)
  • طراحی ضعیف
  • لپ تاپ ایسوس Zenbook
  • لپ تاپ ایسوس Core i7
  • Cpu با کشش پایین
  • لپ تاپ ایسوس تاف گیمینگ
  • درآمد سالانه: 2.5 میلیارد دلار

laptopبرنامه های نرم افزاری تولید شده برای کار در این ابر رایانه ها شامل PVM,MPIابزارهای نرم افزارهای متن بازی از جمله Open mosix,warewufl,beowulfهستند که برای تولید ابر رایانه ها با تعداد سرور بالا مورد نیاز هستند .در علوم رایانه هنوز برنامه نویسی ساده برای سوپر رایانه ها صورت نگرفته وبرنامه های کاربردی این وسایل هزینه های بسیار بالایی دارند . این وسایل گرمای زیادی را در حین کارکرد تولید می کنند وخنک نمودن قطعات این ابر رایانه یک مشکل برای استفاده کنندگان این دستگاهها است. ابر رایانه ها بر عکس کامپیوترهای معمولی دارای بیش از یک پردازشگر بوده وعملیات محاسباتی عملی ومنطقی را توالی انجام می دهند. استفاده از پردازنده های پرقدرت برای انجام محاسبات سنگین ضروری است.بازیابی سریع داده ها ودستورالعمل ها برای انجام محاسبات با سرعت بالا در cpuاست.اکثر کامپیوترها از ظرفیت ذخیره سازی بسیار بزرگتر استفاده می کنند . یک سوپر رایانه معمولی می تواند لیستی از میزان دستمزد ساعتی برای گروهی از کارگران کارخانه را با لیستی از ساعات کار اعضای آن گروه ضرب کند تا لیستی از سود آوری کسب شده توسط هر کارگر را محاسبه نماید.

laptopدر ساخت این سری از صفحه نمایش با نرخ تازهسازی بالا و پردازندههای گرافیکی رقابتی استفاده شده که امکان تجربه بازی قابل حمل را به طیف گستردهای از طرفداران حرفهای گیم و بازی ارائه میدهد. سری TUF Gaming ایسوس به آن دسته از خریدارانی پیشنهاد میشود که قصد خرید لپ تاپ گیمینگ ایسوس را دارند اما بودجه چندان زیادی برای آن در نظر نگرفتهاند. سری ROG که مخفف عبارت (Republic Of Gamers) به معنای جمهوری گیمرها میباشد، تمرکز خود را بر روی تولید لپ تاپهای گیمینگ منعطف کرده است. ایسوس از بهترین برند های بازار لپ تاپ در ایران به شمار می رود و بخش عمده ای از بازار را در دست دارد. تنوع، طراحی زیبا و کیفیت ساخت اولین فاکتورهایی است که برای خریدار حائز اهمیت است. هنگام خرید لپ تاپ ایسوس شما تمام این فاکتورها را باهم در اختیار دارید. لپ تاپهای ایسوس دارای گارانتی معتبر بوده و این یکی دیگر از نکاتی است که میتواند به هنگام خرید لپ تاپ ایسوس خیال شما را از اصلی بودن محصول و خدمات پس از فروش آن راحت کند. همان طور که گفته شد، قیمت لپ تاپ ایسوس در تمامی مدل ها بسیار اقتصادی و ایدهآل است. تنوع بسیار بالا در مدلهای لپ تاپ ایسوس باعث میشود که کاربر با هر نوع نیاز و هر مقدار بودجه بتواند یک یا چند گزینه خوب برای خرید در بین لپ تاپهای ایسوس داشته باشد.

laptopبا این حال محصولات اپل همواره از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار هستند. اگر قیمت لپ تاپ برای شما مسئله مهمی نیست حتما نیم نگاهی به اپل داشته باشید. اچپی HP یکی از با سابقهترین تولیدکنندگان لپ تاپ در دنیا است. محصولات شرکت اچپی HP به داشتن کیفیت مناسبی معروف هستند که تا مدتها برای شما باقی میمانند. همچنین در نظر داشته باشید که بدنه و ساختمان فیزیکی لپ تاپهای اچپی HP در بین رقبا بهترین شناخته میشوند. به همین خاطر و به خاطر دلایل متنوع دیگری به لپ تاپ های این شرکت لپ تاپهای مهندسی هم میگویند. یکی از نوظهوران عرصه تولید لپ تاپ شرکت ام اس آی MSI است. این شرکت بسیاری از قطعات داخلی لپ تاپها را تولید میکند و به همین خاطر هم لپ تاپهای ام اس آی MSI هماهنگی بسیاری با هم دارند. اگر به دنبال لپ تاپی هستید که فرسایش کمی را تجربه میکند و قطعات داخلیش با یکدیگر به خوبی کار میکنند به محصولات شرکت ام اس آی MSI نگاهی داشته باشید.

عملکرد بالا، عمر باتری و ویژگیهای امنیتی آن این مارک را به یکی از پرفروشترین مارکهای لپ تاپ در جهان تبدیل کرده است. لنوو همچنین پرفروش ترین مارک لپ تاپ است. این برند نقش عمده ای در تولید بهترین لپ تاپ مناسب برای تمامی متخصصان دارد که در حین کار بر روی لپ تاپ نیاز به کارایی بالا دارند. لپتاپ لنوو به دلیل قطعات سختافزاری و کیفیتی که دارند، معروفند. مهمترین ویژگی این برند، عملکرد بالا با راحتی بالا است. علاوه بر آن، این مارک لپ تاپ به دلیل ویژگی های عالی و جالب توجه، از سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفته است. لنوو به خاطر تولید لپ تاپ های ۲ در ۱ بسیار مشهور است. لنوو ThinkPad T450s جزو بهترین لپ تاپهایی است که تا کنون توسط شرکت تولید شده است. این مدل دارای قابلیتهای متعددی از جمله عمر باتری بالا، طراحی منحصربفرد و صفحهکلید ارگونومیک میباشد. طی چند سال گذشته، دل یکی از پرفروشترین مارکهای لپتاپ در جهان بوده است که دلیل آن محصولات با کیفیت بالا و بهترین خدمات آن بوده است.

سامسونگ نیز یکی از بهترین و قابل اعتماد ترین برند های لپ تاپ است که به همین دلیل در جایگاه هفتم فهرست بهترین مارک های لپ تاپ در جهان قرار می گیرد. سامسونگ یکی از بهترین نمونه های لپ تاپ است چون برای همه در انواع بودجه، لپ تاپ تولید می کند. سامسونگ یک شرکت کره ای است که تضمین میکند که ویژگی های به روز شده را به کاربران خود ارائه کند. این برند به دلیل ویژگی های فوق العاده اش از سراسر دنیا مشتری دارد. لپ تاپ های انها ظاهر زیبایی دارند، و معمولا طراحی بسیار باریک و براق دارد. لپ تاپ های سامسونگ ویژگی هایی همچون عملکرد بالا، عمر بالای باتری و نمایشگر خوب را ارائه می کنند. علاوه بر ان، لپ تاپ های انها برای هر کسی که قصد خرید یک لپ تاپ را دارد بسیار قابل قبول است. سونی یکی از قابل اطمینان ترین برندهای برقی است که لپ تاپ های جالبی نیز به کاربران خود ارائه می کند.

لپ تاپ های ام اس ای با طراحی بسیار زیبایی به بازار ارائه می شوند. اما لازم نیست نگران اجرای برنامههای خود باشید، چون این کمپانی تضمین می کند که لپ تاپ های ساخت این شرکت بهترین عملکرد را خواهند داشت. این برند سری MSI G را به بازار عرضه کرده است که بسیار مورد توجه گیمرهای جهان قرار گرفته است. این لپ تاپ ها از ویژگی های زیادی برخوردار هستند. لپ تاپ های MSI برای افرادی که به بازی علاقه مند هستند جزو بهترین گزینه ها محسوب می شود. قیمت حدودی لپ تاپ های MSI حدود 1000 تا 1500 دلار است. توشیبا یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید لپ تاپ محسوب می شود. این شرکت ژاپنی ۱۴۳ سال پیش در ژوئیه ۱۸۷۵ تاسیس شد. این برند، لپ تاپ های با کیفیت بالا با ویژگی های به روز و ظاهر زیبا تولید می کند. این مارک لپ تاپ، توجه همه دنیا رو جلب کرده به همین دلیل است که توشیبا یکی از ۱۰ نمونه لپ تاپ پرفروش در جهان است.

  • به چه میزان از حافظه داخلی نیاز دارید
  • پردازنده M1 Pro
  • صنعت: کامپیوتر و فناوری اطلاعات
  • لپ تاپ ایسوس ASUS TUF GAMING
  • فضای ذخیره ساز یا هارد
  • پشتیبانی ناسازگار باتری در مدل های منتخب

laptopالبته گاهی کاربران به خاطر محدودیت بودجه یک لپ تاپ با هارد HDD و کانفیگ قدرتمند در رَم و گرافیک را انتخاب میکنند. همانطورکه در بخش انواع لپ تاپهای ایسوس از نظر کاربری به صورت مفصل شرح دادیم، مطابق با نیاز خودتان کانفیگ را بچینید و از بین دایره انتخابی مطابق با بودجه شروع به گزینش کنید. یکی دیگر از مواردی که کاربران به آن توجه دارند برند پردازنده است. عموما اینتل و برخی کاربران خاص به دنبال AMD هستند. قیمت مناسب و کارایی بسیار مطلوب گیمینگ باعث میشود که گاها AMD که محبوبیت بالایی در بین کاربران عمومی ندارد، مورد توجه حرفهایها قرار بگیرد. دیجی تامین با سابقه فروش عمده انواع لپ تاپ، علاوه بر عرضه عمده لپ تاپ ایسوس ASUS آمادگی عرضه انواع سیستم موجود و همچنین به صورت لبتاپ استوک سفارشی را دارد. عرضه عمده لپ تاپ در دیجی تامین منجر به تعدیل قیمت فروش تکی و عرضه به بهترین قیمت بازار میشود. این روزها افراد بسیاری در مراکز آموزشی، شرکتها و … به دنبال خرید سازمانی و عمده لپ تاپ هستند که دیجی تامین، به عنوان فروشنده عمده لپ تاپ میتواند نیاز کاربران را برطرف کند. فروشگاه دیجی تامین با در نظر گرفتن تخفیف ویژه و ارائه قیمت همکاری برای خریدهای عمده و سازمانی جای خود را در دل مشتریان باز کرده است. بنابراین اگر به دنبال خرید عمده و بیش از یک عدد لپ تاپ هستید، با خیال راحت سفارش خود را در سایت ثبت کنید و با همکاران فروش در ارتباط باشید. کاربران میتوانند با توجه به نیازی که دارند و بر اساس بودجه از بین انواع لپ تاپ ایسوس ASUS دست به انتخاب بزنند. در صورت هر گونه ابهام میتوانید با کارشناسان دیجی تامین در تماس باشید.

{آیا تا به حال} شنیده اید؟ رایانه بهترین شرط برای توسعه شماست

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت hp victus 16.



موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جادوکده و آدرس jadokade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 50
:: کل نظرات : 22

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 79
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 424
:: بازدید ماه : 6516
:: بازدید سال : 27964
:: بازدید کلی : 102620